Direct naar inhoud
Fietsersbond Almere

Over ons

In het voorjaar van 2023 is het nieuwe bestuur van de Fietsersbond Almere aan de slag gegaan. Onze dank richt zich aan Frans van Schoot en Mario Kramer, die de afgelopen 20+ jaren veel hebben betekend voor de Almeerse fietsers. Dankzij hun inzet was de Fietsersbond Almere vertegenwoordigd op gemeentelijk en provinciaal niveau.  

De achtste stad van Nederland verdient een aanwezige Fietsersbond die haar stem laat horen. In de komende maanden en jaren zullen we met verschillende partijen om de tafel gaan zitten, ontwikkelingen kritisch en constructief volgen, en onze standpunten uitwerken.